Suntem diferiţi, învăţăm diferit! Harta conceptuală a stilurilor de învăţare
Orice situaţie de învăţare este construită într-un mediu specific şi în raport cu un individ specific, indiferent dacă acesta elev, student sau adult.
Fiecare dintre noi are o modalitate preferată de receptare, prelucrare, stocare şi reactualizare a informaţiei, reflectată într-un stil de învăţare propriu. Eficientizarea activităţilor noastre şi a relaţiilor cu ceilalţi este dependentă, în mare măsură, de conştientizarea acestuia şi de adoptarea unei atitudini flexibile în confruntarea cu sarcini noi.
Obiectivele atelierului:
- cunoaşterea stilurilor de învăţare şi a notelor de specificitate ale fiecăruia;
- identificarea stilului de învăţare propriu;
- stabilirea abilităţilor antrenate, valorificate în cadrul diferitelor stiluri de învăţare;
- determinarea avantajelor/dezavantajelor unui stil de învăţare în raport cu o sarcină specifică.
Public ţintă:
- studenţi la programele de licenţă/masterat;
- maxim 6 studenţi/atelier.
Durata: 1 oră.